vrijdag 5 maart 2010

Jaarclubpresentatie Wicked

Vandaag stond voor mij in het teken van het onverwachte. Zo vernam ik vanmiddag dat ik onverwacht een prat resultaat voor mijn tentamen over verkazende necrose gehaald had. Dit onderwerp heeft menig JC-lid reeds behoorlijk geïrriteerd. Het afsluiten van dat onderwerp mocht dus zeker gevierd worden en voor mij was al snel duidelijk dat dit een late avond zou worden.

De jaarclub die onder Grogans beter bekend staat als een een anagram van Slack Honchos (zal de echte naam maar niet noemen) bleek zichzelf inderdaad Wicked te noemen. Deze geile beren vonden het nodig om als een stel Pandemonen binnen te komen en vervolgens een aan mij gelijkende pop te offeren. De offering bestond uit een executie door ophanging, waarbij de onveroordeelde nog extra gemarteld werd doordat zijn voeten de grond net raakten. Dit konden wij natuurlijk niet zonder consequenties laten gebeuren. Dus na het feliciteren met een appetijtelijke grogan in een onverkwikkelijke handdoek was het tijd om de pop te bemachtigen. Een snelle beweging op een opportuun moment leidde ertoe dat 2 minuten later de menselijke figuur op de vaste brasobject-dumplocatie lag.

Het bier vloeide rijckelijk, en onverwacht stonden Moes en Hinsenveld aan de andere kant van de bar. Ik weet niet hoe, maar het is men daar en toen gelukt om mij in te schrijven voor het tappersgilde. Geen idee wat ik daarvan moet vinden; ik ben bang dat ik nu toch maar wat namen moet gaan leren...

Tegen het einde van de avond een poging gewaagd om het gat in de markt te betreden. Na het winkelwagenincident had ik alleen nog maar onherkenbaar door een hoop varkenszaad in mijn haar mijn weg naar het gat gevonden. Maar ook nu, in volle afro en groen gilet, was er gelukkig geen probleem om binnen te komen en te blijven. Wat heerlijk gerstenat, groeten aan huis- en studiegenoten, en wat korte conversaties met Audentianen vulden de korte tijd voordat het licht aansprong. Nog even naar het linker Asterionurinoir terwijl de wacked de kroeg aan het poetsen was en ik kon voldaan naar huis.

Met een pop achterop :)

1 opmerking:

  1. Was een top avond!

    Ook Moes en ik hebben ons goed vermaeckt achter de tap. Mail geschreven. Gelachen om koningh momenten!

    Het was weer goed!

    Op de keutel in de morgen!

    BeantwoordenVerwijderen