woensdag 10 maart 2010

Jaarclub eten & presentatie Noes

Het begon allemaal met een conversatie over de mail, waarin een groot deel(lees: 5 mensen) aangaf niet mee te eten. De enige overgebleven personen waren de heer Smits en ondergetekende. Aangezien wij beiden fan zijn van aanbiedingen en de vorige keer braadworst lekker vonden, was het natuurlijk vanzelfsprekend dat er braadworst met broodjes gehaald werd. Ook leek het ons een goed idee om een (goedkope) fles witte Lambrusco te halen. Het eten werd besloten met het kijken van bijna alle Mastermovies filmpjes, gewoon omdat het kan.

Toen was de tijd aangebroken om naar ons aller Asterion te gaan. Daar aangekomen was het erg rustig, hoewel niet zo rustig als Myrthe beschrijft in haar eerste logboek stukje. SB, DB, PCSA en hier en daar een verdwaald Jan Lid waren aanwezig. Dit bleef zo rustig tot kwart voor twaalf, het werd iets drukker, maar zo druk als onze presentatie werd het nooit. Het board stond achter de tap en hadden een shotje van de avond: stuiterbal, een combinatie van sambuca en blue curacao in een kamikaze meter, die ze tijdens de EBM hebben meegebietst.


Dan de presentatie, de heren kwamen binnen lopen met vel fluorescerende, hippe(?) tuinbroeken en oranje hoedjes. Als ik het mij goed herinner dan staat de naam Noes voor: Nuchtere(Nichterige?) Onbezonnen E... Studenten. Cadeau's, felicitaties en een fust(wat heel lang duurde aleer hij soldaat was gemaakt). Er werd gefeest/gepraat/gezopen en flatliners geschonken. Dit nare goedje, want ik nimmer meer wens te drinken bestaat uit sambuca, tabasco en tequila. Dat er tabasco in zit proef je, zelfs nog een half uur na het consumeren. Toen vond men het nodig vond om naar het gat te gaan, maar er hing daar zo'n graflucht, dat besloten werd om weer gauw naar ons aller te gaan.

In Asterion wilde men mij weer een flatliner aansmeren, wat resulteerde in het pullen van een Hinsenveld(het deponeren van het shotje in kwestie op andermans kleding), wat ik weer moest bekopen met een ontvangen van een flatliner, uitgespuwd door Hinsenveld. Helaas voor mij kreeg ik wat in mijn oog, wat verschrikkelijk begon te branden, maar na assistentie van het dienstdoende SB werd mijn oog uitgespoeld en kon ik weer verder.

Tegen deze tijd waren Niek en Paul spoorloos verdwenen, maar na een hint van Myrthe begreep ik dat ze weer naar 't Gat waren en er niet meer inkwamen, omdat ze al de hele tijd in en uit liepen. De rest van de avond gebeurde er niets noemenswaardigs meer, todat het duo Hinsenveld en Smits weer terug kwamen, die natuurlijk geweigerd werden. Dit was voor mij ook het moment op te gaan, samen met twee bewoners van HHZ. Een van die bewoners, nl. Mathijs begon met Niek te ouwehoeren, wat al redelijk snel resulteerde tot een stoeipartij op de trap naar Antigoon. Vervolgens werd de stoeipartij op en om villa van Heek doorgezet, wat resulteerde in een nare val van Hinsenveld, die met zijn achterhoofd op de straat viel. BHV, kantoor en nare tijden later was ik eindelijk tegen zes uur thuis en kon ik gaan genieten van mijn welverdiende nachtrust.

Grogans 'VO

4 opmerkingen:

  1. Hehe,

    Nu verneem ik het positieve aan een log....
    Terug lezen wat ik vergeten ben! 2X naar het gat?! afvinken op de lijst.

    Een eigen naam geven aan een nare actie,.. een hinsenveld pullen, Hulde! Ook afvinken die hap!

    Kan ook bevestigen dat een sujet van onze schone JC gesast heeft tegen de duur van Antigoon, of in ieder geval, naar het schijnt!

    Moes bedankt voor invulling van mijn zwarte gat!

    Grogans, het was mij weer een genoegen!

    BeantwoordenVerwijderen